D2A píše na Blogu
Stavíme weby, píšeme texty, poskytujeme webhosting. Vydáme to nejlepší, nebo nic a nyní píšeme i na vlastní blog.
Proč je kvalitní copy důležité
Web nemůže být bez textu. Pokud je text dobrý, naláká zákazníky a přesvědčí je, že právě váš produkt je ten, po kterém tak moc touží nebo ho rovnou potřebují.
UX: základ pro uživatelsky příjemný web
Mít jen dobře napsané texty pro skvělý web nemusí stačit. Aby se uživatelé na webu cítili příjemně a neztráceli se na něm jako Jeníček s Mařenkou v lese, je důležité vyladit i UX.
Jak si vybrat copywritera na celý život
Výběr copywritera je nelehká záležitost. Rozdíl mezi dobrým a špatným copywriterem se projeví velice rychle – ať už na úrovni výsledného textu nebo na celkové formě spolupráce.
10 tipů na dobré copy
Napsat dobrý text občas může být pořádný oříšek. S těmito tipy to už ale bude o poznání jednodušší.
5 nejčastějších typografických chyb
Dobrý text musí splňovat hned několik požadavků. Nejenže musí být obsahově zajímavý, ale neměly by se v něm vyskytovat ani gramatické a pravopisné chyby. Ani to ale nestačí – aby byl text dobře čitelný, měl by splňovat ještě typografická pravidla.
Pár základních pojmů z online marketingu
Když v SEO použijete správná KW, může se vám snížit CPC a PNO a konverzní poměr se může zvyšovat. Že jsou pro vás některé zkratky z oblasti online marketingu neznámé? Stručné vystvělení několika nejpoužívanějších najdete níže.
SEO copywriting – jak psát tak, aby vás milovaly vyhledávače
Používat klíčová slova v maximálním možné hustotě, přestože to z textu může udělat nečitelný balast? Ne, o tom to není. Samotné SEO má za úkol přivést na váš web co nejvíce zákazníků z přirozeného, tedy organického vyhledávání. Jak psát dle pravidel SEO tak, aby vás milovaly vyhledávače i čtenáři?
Obsahový marketing – nepodceňujte význam copywritingu
Obsahový marketing a hodnota kvalitního obsahu. Tak málo se o nich mluví a přitom jsou tak důležité. I samotné vyhledávače se postupem času zdokonalují v oblasti sémantiky a hodnocení webových stránek podle relevantnosti. Obsahový marketing má své místo v prodejních strategiích mnoha významných firem, přesto však existují také společnosti, které publikovanému obsahu nepřikládají žádnou zvláštní váhu. Proto se v dnešním článku zaměříme na tuto problematiku a vysvětlíme si, jak může kvalitní obsah ve zvýšení zisku pomoci právě vám.
Copywriting – tvořte obsah, který návštěvníky zaujme
Kvalitní obsah, který dokáže zaujmout, může výrazně ovlivnit návštěvnost a popularitu vašeho webu. Dobrý copywriting je při tvorbě a optimalizaci úspěšných webových stránek takřka neodmyslitelný. Jedná se o skvělý způsob, jak jednoduše a poutavě představit lidem vaše produkty a služby. Pokud o vlivu copywritingu pochybujete, nechte se o opaku vašeho smýšlení přesvědčit na následujících řádcích.
Ujasněte si cíle a vyzvěte k nim zákazníky – CTA
Mít web bez výzev k akci nemá smysl. Jen si to představte ─ úžasná homepage, díky které budou mít návštěvníci pocit, že konečně našli to, co hledali. Že právě váš produkt je ten, který vyřeší jejich problémy. Že se jejich život může ulehčit.
Tone of voice: pište jazykem svých zákazníků
Online prodej má oproti osobnímu prodeji řadu výhod ─ například to, že můžete oslovit i zákazníky na druhé straně zeměkoule z pohodlí kanceláře. Mnohem hůř se ale buduje důvěra, která je pro zákazníky tak důležitá. Pokud ale nastavíte svůj osobitý tón komunikace a ukážete návštěvníkům svůj charakter, vybudujete si důvěru mnohem jednodušeji.
10 tipů pro skvělý nadpis
Nadpis je jako výkladní skříň. Jen si to představte ─ jdete po městě a najednou vás přes celou ulici oslní třpyt briliantového prstenu v protější výloze. Je tam jen on, krásně nasvětlený, vypadající výjimečně ─ jako by byl jediný svého druhu. Vejdete do prodejny a klidně se může stát, že zjistíte, že to byl jen zirkon a vevnitř jsou desítky dalších, které jsou úplně stejné, ve srovnání s diamanty docela bezcenné, a prodavačka sedí za pokladnou a hraje si s mobilem.
Skupina D2A
Ve vodách internetu už jsme zkušenými plavci. Stavíme weby, píšeme texty a námi realizovaným projektům poskytujeme webhosting. Díky osobnímu přístupu, stálému vývoji a těm nejlepším zaměstnancům vždy najdeme výhodné řešení.
Pro malé projekty máme připravené automatizované postupy, které šetří čas i rozpočet. K těm velkým přistupujeme individuálně a s hlavou k dalšímu vývoji otevřenou.
Audit zdarma
Nasměrujte nás na váš web, řekneme vám, co si o něm myslíme a navrhneme první konkrétní kroky k navýšení prodeje.