Vyberte stránku

D2A píše na Blogu

Stavíme weby, píšeme texty, poskytujeme webhosting. Vydáme to nejlepší, nebo nic a nyní píšeme i na vlastní blog.

5 nejčastějších typografických chyb

5 nejčastějších typografických chyb

Dobrý text musí splňovat hned několik požadavků. Nejenže musí být obsahově zajímavý, ale neměly by se v něm vyskytovat ani gramatické a pravopisné chyby. Ani to ale nestačí – aby byl text dobře čitelný, měl by splňovat ještě typografická pravidla.

číst více
SEO copywriting – jak psát tak, aby vás milovaly vyhledávače

SEO copywriting – jak psát tak, aby vás milovaly vyhledávače

Používat klíčová slova v maximálním možné hustotě, přestože to z textu může udělat nečitelný balast? Ne, o tom to není. Samotné SEO má za úkol přivést na váš web co nejvíce zákazníků z přirozeného, tedy organického vyhledávání. Jak psát dle pravidel SEO tak, aby vás milovaly vyhledávače i čtenáři?

číst více
Obsahový marketing – nepodceňujte význam copywritingu

Obsahový marketing – nepodceňujte význam copywritingu

Obsahový marketing a hodnota kvalitního obsahu. Tak málo se o nich mluví a přitom jsou tak důležité. I samotné vyhledávače se postupem času zdokonalují v oblasti sémantiky a hodnocení webových stránek podle relevantnosti. Obsahový marketing má své místo v prodejních strategiích mnoha významných firem, přesto však existují také společnosti, které publikovanému obsahu nepřikládají žádnou zvláštní váhu. Proto se v dnešním článku zaměříme na tuto problematiku a vysvětlíme si, jak může kvalitní obsah ve zvýšení zisku pomoci právě vám.

číst více
Copywriting – tvořte obsah, který návštěvníky zaujme

Copywriting – tvořte obsah, který návštěvníky zaujme

Kvalitní obsah, který dokáže zaujmout, může výrazně ovlivnit návštěvnost a popularitu vašeho webu. Dobrý copywriting je při tvorbě a optimalizaci úspěšných webových stránek takřka neodmyslitelný. Jedná se o skvělý způsob, jak jednoduše a poutavě představit lidem vaše produkty a služby. Pokud o vlivu copywritingu pochybujete, nechte se o opaku vašeho smýšlení přesvědčit na následujících řádcích.

číst více
Ujasněte si cíle a vyzvěte k nim zákazníky – CTA

Ujasněte si cíle a vyzvěte k nim zákazníky – CTA

Mít web bez výzev k akci nemá smysl. Jen si to představte ─ úžasná homepage, díky které budou mít návštěvníci pocit, že konečně našli to, co hledali. Že právě váš produkt je ten, který vyřeší jejich problémy. Že se jejich život může ulehčit.

číst více
Tone of voice: pište jazykem svých zákazníků

Tone of voice: pište jazykem svých zákazníků

Online prodej má oproti osobnímu prodeji řadu výhod ─ například to, že můžete oslovit i zákazníky na druhé straně zeměkoule z pohodlí kanceláře. Mnohem hůř se ale buduje důvěra, která je pro zákazníky tak důležitá. Pokud ale nastavíte svůj osobitý tón komunikace a ukážete návštěvníkům svůj charakter, vybudujete si důvěru mnohem jednodušeji.

číst více
10 tipů pro skvělý nadpis

10 tipů pro skvělý nadpis

Nadpis je jako výkladní skříň. Jen si to představte ─ jdete po městě a najednou vás přes celou ulici oslní třpyt briliantového prstenu v protější výloze. Je tam jen on, krásně nasvětlený, vypadající výjimečně ─ jako by byl jediný svého druhu. Vejdete do prodejny a klidně se může stát, že zjistíte, že to byl jen zirkon a vevnitř jsou desítky dalších, které jsou úplně stejné, ve srovnání s diamanty docela bezcenné, a prodavačka sedí za pokladnou a hraje si s mobilem.

číst více
Sekce „O nás“ – jak se vyhnout klišé

Sekce „O nás“ – jak se vyhnout klišé

Nejen skvělé popisky produktů prodávají. Možná byste se divili, kolik návštěvníků webu navštíví sekci O nás. Právě na ní totiž často zjistí, či produkty si vlastně prohlíží, a zda chtějí právě u vaší společnosti nakoupit.

číst více
Copywriting – co je to? Jak by to mělo vypadat?

Copywriting – co je to? Jak by to mělo vypadat?

Máte svoji firmu nebo podnikání a rozhodli jste se, že si vytvoříte či zlepšíte webové stránky? Narážíte stále na reklamy nabízející seo copywriting a nevíte, co si pod tím máte představit? Pak je tento článek určen právě pro vás. Řekneme si v něm, co seo copywriting znamená a k čemu by vám mohl být dobrý.

číst více
Copywriting – jak by měl vypadat kvalitní článek

Copywriting – jak by měl vypadat kvalitní článek

Při tvorbě článku na webové stránky by se měl textař držet některých pravidel. Copywriting není shodný s tvorbou textu do běžného média – novin, časopisů, atp. Internet je rychlý, kdo zamešká – ztrácí, kdo není kreativní – ztrácí, kdo nezaujme – končí.

číst více
Copywriting – jak by měl vypadat kvalitní text?

Copywriting – jak by měl vypadat kvalitní text?

Chcete, aby vám vaše webová přinášela zisk? Určitě ano. A proto je důležité vědět, jak reklamy na internetu fungují, jaké musíte psát texty, aby uživatele zaujaly, jak dosáhnout toho, aby zákazníci vaši stránku našli. S tím vším si umí poradit zkušený copywriter. Co to copywriting přesně znamená? Je to psaní textu, který je co nejlépe uzpůsobený webovému prostředí. Psaní webových textů se v určitých věcech liší od psaní novinových článků, knih nebo reklam do novin apod. V tomto článku si můžete přečíst o hlavních bodech, které jsou důležité pro copywriting.

číst více
Co nabízí copywriting a jak jej využít

Co nabízí copywriting a jak jej využít

Co uděláte, když si chcete nechat vytvořit kvalitní reklamu? Objednáte si PR asistenta, grafika a textaře. Co uděláte, když si chcete vytvořit webové stránky nebo je zlepšit tak, aby je našlo více lidí a byly lidem přístupnější? Objednáte si webdesignera a copywritera. A proč potřebujete kvalitní copywriting? To se dozvíte právě v tomto článku.

číst více
Copywriting – slogan musí zaujmout

Copywriting – slogan musí zaujmout

Jestliže podnikáte a rádi byste zlepšili propagaci svého produktu či služby v internetovém prostoru, potom se pravděpodobně poohlížíte po externích službách zkušených copywriterů. Možná vám tak rovněž vrtá hlavou, zda by se copywriting v případě vašeho PR měl zaměřit také na tvorbu sloganů. Jsou slogany dnes vůbec ještě důležité? Odpověď je jednoduchá: Bezesporu ano. Chcete-li se o používání a tvorbě sloganů dozvědět více, čtěte směle dál.

číst více
Jen dobrý copywriting se vyplatí

Jen dobrý copywriting se vyplatí

Podnikáte? Zkoumáte momentálně možnosti, jak svoji práci efektivně představit lidem? Potom vězte, že kvalitní copywriting rozhodně představuje důležitou investici, kterou není radno podceňovat. Pokud se o smyslu internetových PR služeb chcete dozvědět více a rádi byste se navrch přesvědčili, jak dokáže vhodný copywriting v praxi pozitivně ovlivnit něčí podnikání, je tento text určen právě pro vás.

číst více
Copywriting by měl textaře bavit

Copywriting by měl textaře bavit

Víte, jak poznáte dobrého copywritera? Psaní textů je často nevděčná práce, protože si většina lidí myslí, že je to jednoduché a že to svedou taky, přece umí česky, že jo. Poznáte ho podle toho, že ho copywriting baví. A to, že ho copywriting baví, poznáte tak, že se o to zajímá. Je těžké odhadnout člověka. A je těžké odhadnout, jestli má copywriter opravdu talent na psaní reklamních textů, na webový copywriting. V článku vám prozradíme pár tipů, které vám při najímání copywritera mohou pomoci.

číst více
Copywriting jako cesta do výsledků vyhledávání

Copywriting jako cesta do výsledků vyhledávání

Pokud se zajímáte o možnosti, jak pomocí profesionálního copywritingu vylepšit propagaci svého podnikání, potom jste již možná slyšeli o vytváření webových stránek optimalizovaných pro internetové vyhledávače. Jejich smysl je prostý: Kvalitně provedený SEO copywriting dokáže mnohonásobně zvýšit viditelnost vašich služeb či produktů v online vyhledávání a ve výsledku tak přispět k nárůstu vašeho zisku. Chcete se dozvědět více? Potom neváhejte a pokračujte ve čtení.

číst více
Copywriting web – jak vybrat textaře

Copywriting web – jak vybrat textaře

Copywriting webové stránky je dnes pro většinu vlastníků internetových e-shopů něco takřka neodmyslitelného. Za kvalitní propagací webu většinou stojí také kvalitní copywriter. Jeho texty vám mohou podstatně zvýšit návštěvnost webu a také výnosy z prodeje. Jaké kritéria by tedy měl správný copywriter splňovat a co je vlastně v popisu jeho práce? To vše a ještě více se dozvíte na následujících řádcích.

číst více
Celoroční copywriting brigáda – co potřebujete umět

Celoroční copywriting brigáda – co potřebujete umět

Práce s jazykem, vymýšlení kreativních textů, rozšíření obzorů a ještě mnohem více. To vše představuje copywriting brigáda. Lákalo by vás zkusit něco takového, ale nevíte, co taková práce obnáší? Potom pokračujte ve čtení následujících odstavcům a my vám veškeré potřebné informace odhalíme. A možná zjistíte, že je to přesně to pravé pro vás.

číst více
Jak probíhá copywriting webové stránky

Jak probíhá copywriting webové stránky

Už jste o této možnosti slyšeli, přesto však nevíte, jak takový copywriting webové stránky probíhá? Potom pokračujte ve čtení a dozvíte se odpovědi na všechny svoje otázky. Tento způsob propagace může významně podpořit vaše podnikání a zvýšit vaše zisky. Pokud tedy investujete do kvalitního a dobře provedeného copywritingu, nemusíte mít obavy o brzkou návratnost vašich peněz.

číst více
Zvýšení návštěvnosti webové stránky

Zvýšení návštěvnosti webové stránky

Zvýšení návštěvnosti webové stránky je prvním krokem k následnému zvýšení prodeje a zisku. Přilákat lidi na určitou internetovou adresu však není vždy úplně jednoduché. Záleží na obsahu, formě, dostupnosti a mnoha dalších aspektech. Pokud vás zajímá několik užitečných tipů, jak docílit vyšší návštěvnosti, pokračujte ve čtení dnešního článku a dozvíte se víc.

číst více
Přirozené zvýšení návštěvnosti webu kvalitním obsahem

Přirozené zvýšení návštěvnosti webu kvalitním obsahem

Každý touží po zvýšení návštěvnosti webu, který provozuje. Čím více návštěvníků, tím se zvyšuje také pravděpodobnost prodeje a zisku. Je mnoho způsobů, kterými se dají lidé na vaši webovou stránku přilákat. Kromě optimalizace textů, umístěných na stránce, je naprostou zárukou kvalitní obsah. V dnešním článku si povíme něco více na téma zvýšení návštěvnosti webu právě díky umístění kvalitního obsahu, ale také za pomoci jiných metod.

číst více
Tvorba webu WordPress – osvědčené prostředí

Tvorba webu WordPress – osvědčené prostředí

V dnešním článku si povíme něco více o tvorbě webových stránek za pomoci redakčního systému WordPress.  Ukážeme si, jaké možnosti tvorba webu WordPress nabízí a dovolíme si poradit několik tipů, které při práci na vašich webových stránkách můžete uplatnit.

číst více
Tvorba webové stránky – 5 tipů do začátku

Tvorba webové stránky – 5 tipů do začátku

Tvorba webové stránky je dlouhodobý a náročný proces, obzvlášť pokud se jedná o nástroj ke zvýšení prodeje a zisku. Ještě před samotným vytvářením webu je důležitá kvalitní příprava a určení jasného cíle. Pokud vás zajímá několik tipů do začátku, pokračujte ve čtení. V následujících odstavcích si povíme něco víc o tvorbě webu a také aspektech, které při této činnosti není radno opomenout.

číst více
Optimalizace webu pro vyhledávače, osvědčené postupy

Optimalizace webu pro vyhledávače, osvědčené postupy

Web nemůže být v dnešní době úspěšný, pokud není uzpůsobený k tomu, aby ho lidé mezi kvanty dat na internetu vůbec našli. Optimalizace webu pro vyhledávače je neopomenutelná činnost, se kterou se musí potýkat každý majitel webových stránek, pokud chce docílit vyšší návštěvnosti a marže. Zajímá vás, jakými způsoby je možné webové stránky vhodně optimalizovat a co je k tomu zapotřebí? Potom pokračujte ve čtení a v následujících odstavcích se dozvíte odpovědi.

číst více
Jak zvýšit návštěvnost webu a udržet si ji ve třech bodech

Jak zvýšit návštěvnost webu a udržet si ji ve třech bodech

Každý touží po zvýšení návštěvnosti svých webových stránek či e-shopu. Velké množství návštěvníku s sebou nese větší pravděpodobnost prodeje nabízených výrobků a služeb, čímž se také nabízí vidina vyššího zisku. Jak ale návštěvníky na svůj web přilákat a jak zajistit to, aby ho ve velkém množství konkurenčních e-shopů vůbec našli? Nezoufejte, na to vše máme odpovědi. Pokračujte ve čtení dnešního článku, kde si ve třech stručných bodech povíme, jak zvýšit návštěvnost webu a dlouhodobě si ji udržet.

číst více
SEO optimalizace Brno a Morava

SEO optimalizace Brno a Morava

Po vysoké návštěvnosti touží všichni majitelé eshopů a webových stránek. Cesta k jejímu dosažení však už není tak jednoduchá. Stojí za ní dobrá znalost SEO optimalizace, ale také poctivost a vynaložený čas. Dnes se budeme bavit o metodách a postupech, které jde v rámci SEO optimalizace uplatnit jako nástroj pro přilákání návštěvníků a zvýšení zisku. A to nejen pro Brno a okolí.

číst více
Profesionální tvorba web stranek – čemu se vyvarovat

Profesionální tvorba web stranek – čemu se vyvarovat

Webové stránky, které jsou poutavě graficky vyřešené, a navíc přehledné a srozumitelné, mohou být rozhodujícím faktorem v otázce vyššího zisku. Často se však stává, že se při tvorbě webu všeobecně dopouštíme významných chyb, které negativně ovlivňují dopad na potenciální zákazníky. Pokud vás zajímá, o jaké chyby se jedná a jak se jim co nejlépe vyvarovat, pokračujte ve čtení. Dozvíte se spoustu tipů, se kterými pro vás bude tvorba web stranek snazší.

číst více
Zakázková tvorba textů – text musí sedět celé cílové skupině

Zakázková tvorba textů – text musí sedět celé cílové skupině

Kvalitní tvorba textů, které správným způsobem charakterizují vaši společnost, je základ. Důležitým aspektem úspěchu v tomto oboru je však ušít dané texty a články na míru těm, kterým jsou určeny. Správný odhad potřeb cílové skupiny zákazníků patří mezi nepodcenitelné kroky k úspěchu. V čem spočívá síla copywritingu a do jaké míry dokáže tvorba textů ovlivnit váš celkový zisk? O tom se dozvíte, pokud budete pokračovat ve čtení následujících řádků.

číst více
Optimalizace SEO – vysněné pozice ve výsledcích vyhledávání

Optimalizace SEO – vysněné pozice ve výsledcích vyhledávání

Vysoká návštěvnost webových stránek není ani zdaleka samozřejmostí. Základním kamenem úspěchu je vysoká pozice ve výsledcích vyhledávání za pomoci optimalizace SEO. Postarat se o to, aby vás měli fulltextové vyhledávače rády, sice není žádná magie, avšak vyžaduje to spoustu práce a času. V dnešním článku si povíme něco víc na téma optimalizace SEO a metody jejího využití.

číst více
Internet marketing v porovnání s klasickým marketingem

Internet marketing v porovnání s klasickým marketingem

Možná vás už někdy napadla otázka, jak se od sebe liší internet marketing a klasický marketing. Není třeba zmiňovat, že vznik internet marketingu můžeme datovat až s nástupem výpočetní techniky a masového rozšíření internetu mezi populaci. Zkušení marketéři již z počátku digitální éry viděli v internetu vysoký potenciál co se reklamy a komunikace se zákazníky týče. Postupem času se ukázalo, že jejich odhady byly naprosto správné a internet se stal jedním z nejvlivnějších komunikačních a prodejních prostředků. Proto si v dnešním článku ukážeme, co mají tyto dva obory společného a v čem se naopak liší.

číst více
Optimalizace webu pro vyhledávače – vyvarujte se zbytečným chybám

Optimalizace webu pro vyhledávače – vyvarujte se zbytečným chybám

Jak se návštěvníci dostanou na mé webové stránky. To je otázka, kterou už si někdy položil snad každý majitel webu nebo e-shopu. Pro úspěch webové stránky je důležité vědět, odkud se návštěvníci berou a jak je správně přilákat. K tomuto účelu slouží optimalizace webu pro vyhledávače. Pokud vám zkratka SEO nic neříká a toužíte o tomto tématu vědět víc, pokračujte ve čtení.

číst více
Tvorba webů a e-shopů za účelem zvýšení prodeje

Tvorba webů a e-shopů za účelem zvýšení prodeje

Tvorba webů a jak na ni. Plánujete si založit webové stránky jako podporu vašeho produktu a zviditelnění vaší značky? Potom byste měli zvážit několik aspektů, podle kterých je dobré se řídit. Tvorba webů je v poslední době velmi populární. Málokdo ale ví, jak na to. Pokud vás zajímá několik nevšedních tipů a triků, které u tvorby webových stránek nebo e-shopu určitě využijete, pokračujte ve čtení.

číst více

Skupina D2A

Ve vodách internetu už jsme zkušenými plavci. Stavíme weby, píšeme texty a námi realizovaným projektům poskytujeme webhosting. Díky osobnímu přístupu, stálému vývoji a těm nejlepším zaměstnancům vždy najdeme výhodné řešení.

Pro malé projekty máme připravené automatizované postupy, které šetří čas i rozpočet. K těm velkým přistupujeme individuálně a s hlavou k dalšímu vývoji otevřenou.

Audit zdarma

Nasměrujte nás na váš web, řekneme vám, co si o něm myslíme a navrhneme první konkrétní kroky k navýšení prodeje.

3 + 13 =

Pin It on Pinterest