D2A píše na Blogu
Stavíme weby, píšeme texty, poskytujeme webhosting. Vydáme to nejlepší, nebo nic a nyní píšeme i na vlastní blog.
Proč je dvacátý článek na stejné téma těžší než prvních pět dohromady
Copywriter má téma bezvadně nastudované, napsal na něj již několik skvělých článků, ale jeho poslední práce na stejné téma pokulhává? Možná za to může vyčerpané téma. Jaké jsou nebezpeční vyčerpaného tématu a jak se ho vyvarovat?
Sekce „O nás“ – jak se vyhnout klišé
Nejen skvělé popisky produktů prodávají. Možná byste se divili, kolik návštěvníků webu navštíví sekci O nás. Právě na ní totiž často zjistí, či produkty si vlastně prohlíží, a zda chtějí právě u vaší společnosti nakoupit.
Jaká zpětná vazba copywriterovi pomůže a jaká naopak ne
Text, který vám váš copywriter odevzdal, se vám nelíbí? Vraťte mu jej, ale nezapomeňte na přínosnou zpětnou vazbu. Uvidíte, že se to na kvalitě textu viditelně projeví.
Copywriting – co je to? Jak by to mělo vypadat?
Máte svoji firmu nebo podnikání a rozhodli jste se, že si vytvoříte či zlepšíte webové stránky? Narážíte stále na reklamy nabízející seo copywriting a nevíte, co si pod tím máte představit? Pak je tento článek určen právě pro vás. Řekneme si v něm, co seo copywriting znamená a k čemu by vám mohl být dobrý.
Copywriting – jak by měl vypadat kvalitní článek
Při tvorbě článku na webové stránky by se měl textař držet některých pravidel. Copywriting není shodný s tvorbou textu do běžného média – novin, časopisů, atp. Internet je rychlý, kdo zamešká – ztrácí, kdo není kreativní – ztrácí, kdo nezaujme – končí.
Copywriting – jak by měl vypadat kvalitní text?
Chcete, aby vám vaše webová přinášela zisk? Určitě ano. A proto je důležité vědět, jak reklamy na internetu fungují, jaké musíte psát texty, aby uživatele zaujaly, jak dosáhnout toho, aby zákazníci vaši stránku našli. S tím vším si umí poradit zkušený copywriter. Co to copywriting přesně znamená? Je to psaní textu, který je co nejlépe uzpůsobený webovému prostředí. Psaní webových textů se v určitých věcech liší od psaní novinových článků, knih nebo reklam do novin apod. V tomto článku si můžete přečíst o hlavních bodech, které jsou důležité pro copywriting.
Co nabízí copywriting a jak jej využít
Co uděláte, když si chcete nechat vytvořit kvalitní reklamu? Objednáte si PR asistenta, grafika a textaře. Co uděláte, když si chcete vytvořit webové stránky nebo je zlepšit tak, aby je našlo více lidí a byly lidem přístupnější? Objednáte si webdesignera a copywritera. A proč potřebujete kvalitní copywriting? To se dozvíte právě v tomto článku.
Copywriting – slogan musí zaujmout
Jestliže podnikáte a rádi byste zlepšili propagaci svého produktu či služby v internetovém prostoru, potom se pravděpodobně poohlížíte po externích službách zkušených copywriterů. Možná vám tak rovněž vrtá hlavou, zda by se copywriting v případě vašeho PR měl zaměřit také na tvorbu sloganů. Jsou slogany dnes vůbec ještě důležité? Odpověď je jednoduchá: Bezesporu ano. Chcete-li se o používání a tvorbě sloganů dozvědět více, čtěte směle dál.
Jen dobrý copywriting se vyplatí
Podnikáte? Zkoumáte momentálně možnosti, jak svoji práci efektivně představit lidem? Potom vězte, že kvalitní copywriting rozhodně představuje důležitou investici, kterou není radno podceňovat. Pokud se o smyslu internetových PR služeb chcete dozvědět více a rádi byste se navrch přesvědčili, jak dokáže vhodný copywriting v praxi pozitivně ovlivnit něčí podnikání, je tento text určen právě pro vás.
Copywriting by měl textaře bavit
Víte, jak poznáte dobrého copywritera? Psaní textů je často nevděčná práce, protože si většina lidí myslí, že je to jednoduché a že to svedou taky, přece umí česky, že jo. Poznáte ho podle toho, že ho copywriting baví. A to, že ho copywriting baví, poznáte tak, že se o to zajímá. Je těžké odhadnout člověka. A je těžké odhadnout, jestli má copywriter opravdu talent na psaní reklamních textů, na webový copywriting. V článku vám prozradíme pár tipů, které vám při najímání copywritera mohou pomoci.
Copywriting jako cesta do výsledků vyhledávání
Pokud se zajímáte o možnosti, jak pomocí profesionálního copywritingu vylepšit propagaci svého podnikání, potom jste již možná slyšeli o vytváření webových stránek optimalizovaných pro internetové vyhledávače. Jejich smysl je prostý: Kvalitně provedený SEO copywriting dokáže mnohonásobně zvýšit viditelnost vašich služeb či produktů v online vyhledávání a ve výsledku tak přispět k nárůstu vašeho zisku. Chcete se dozvědět více? Potom neváhejte a pokračujte ve čtení.
Copywriting web – jak vybrat textaře
Copywriting webové stránky je dnes pro většinu vlastníků internetových e-shopů něco takřka neodmyslitelného. Za kvalitní propagací webu většinou stojí také kvalitní copywriter. Jeho texty vám mohou podstatně zvýšit návštěvnost webu a také výnosy z prodeje. Jaké kritéria by tedy měl správný copywriter splňovat a co je vlastně v popisu jeho práce? To vše a ještě více se dozvíte na následujících řádcích.
Skupina D2A
Ve vodách internetu už jsme zkušenými plavci. Stavíme weby, píšeme texty a námi realizovaným projektům poskytujeme webhosting. Díky osobnímu přístupu, stálému vývoji a těm nejlepším zaměstnancům vždy najdeme výhodné řešení.
Pro malé projekty máme připravené automatizované postupy, které šetří čas i rozpočet. K těm velkým přistupujeme individuálně a s hlavou k dalšímu vývoji otevřenou.
Audit zdarma
Nasměrujte nás na váš web, řekneme vám, co si o něm myslíme a navrhneme první konkrétní kroky k navýšení prodeje.