Proč je kvalitní copy důležité

Web nemůže být bez textu. Pokud je text dobrý, naláká zákazníky a přesvědčí je, že právě váš produkt je ten, po kterém tak moc touží nebo ho rovnou potřebují.

Skvělý text

Skvělý text v 90 % případů nenapíše jen tak někdo. Proto na řadu přichází copywriter. Ten, pokud má dost informací o cílové skupině, ji správně použitými a volenými slovy dokáže pošťouchnout přesně tam, kam potřebujete. Copywriter tedy není jen pisálek, ale kromě umění práce s textem se dobře orientuje i v dalších oblastech marketingu, například v SEO a UX. A aby vyhověl konkrétní cílovce, často musí být taky trochu psycholog, komik, kouzelník…

Kvalitní texty prodávají

Texty mají v oblasti prodeje velkou moc. Pokud přidáte opravdu špičkový popisek produktu, zapříčiní to mnohem více prodejů, přestože produkt ve skutečnosti až tak špičkový není. To samé samozřejmě platí i naopak ─ můžete mít ten nejlepší produkt na světě, ale pokud k němu nepřidáte vhodný a lákavý text, nikdy se to nikdo nedozví. Dobrý text musí mít přínos hlavně pro čtenáře. A to se týká i takzvaných SEO textů. Zkušený copywriter ví, jak pracovat s analýzou klíčových slov a do textu je zahrne v hustotě dostatečné na to, aby se text líbil vyhledávačům, ale především natolik elegantně, že se stále zachová jeho čitelnost. Čitelnost ale neovlivňuje jen obsah. Velmi důležitou roli hraje i členění textu. Kvalitní texty, které vám přinesou konverze, jsou esteticky rozdělené či zvýrazněné. Znalý copywriter ví, že v dnešní době uživatelé texty na první pohled jen proskenují, přečtou si nadpisy, podnadpisy, vytučněné výrazy a podobně.

Nejdůležitější částí práce copywritera je co nejlepší pochopení vašich cílů a potřeb cílové skupiny. Díky tomu dokáže odhadnout, jakým způsobem ukázat čtenáři, že právě vy vyřešíte jeho problémy. A skvělé prodejní texty se nejlépe hodí na graficky hezký web. Hezká grafika webu totiž uživatele zaujme a přiměje ho ke čtení, ale teprve dobrý text produkt prodá.

dnů realizace

%

spokojenost

%

klíčových slov

stran zkušeností

Více článků o copywritingu

Načerpejte inspiraci

Jak si vybrat copywritera na celý život

Jak si vybrat copywritera na celý život

Výběr copywritera je nelehká záležitost. Rozdíl mezi dobrým a špatným copywriterem se projeví velice rychle – ať už na úrovni výsledného textu nebo na celkové formě spolupráce.

10 tipů na dobré copy

10 tipů na dobré copy

Napsat dobrý text občas může být pořádný oříšek. S těmito tipy to už ale bude o poznání jednodušší.

5 nejčastějších typografických chyb

5 nejčastějších typografických chyb

Dobrý text musí splňovat hned několik požadavků. Nejenže musí být obsahově zajímavý, ale neměly by se v něm vyskytovat ani gramatické a pravopisné chyby. Ani to ale nestačí – aby byl text dobře čitelný, měl by splňovat ještě typografická pravidla.

Pár základních pojmů z online marketingu

Pár základních pojmů z online marketingu

Když v SEO použijete správná KW, může se vám snížit CPC a PNO a konverzní poměr se může zvyšovat. Že jsou pro vás některé zkratky z oblasti online marketingu neznámé? Stručné vystvělení několika nejpoužívanějších najdete níže.

SEO copywriting – jak psát tak, aby vás milovaly vyhledávače

SEO copywriting – jak psát tak, aby vás milovaly vyhledávače

Používat klíčová slova v maximálním možné hustotě, přestože to z textu může udělat nečitelný balast? Ne, o tom to není. Samotné SEO má za úkol přivést na váš web co nejvíce zákazníků z přirozeného, tedy organického vyhledávání. Jak psát dle pravidel SEO tak, aby vás milovaly vyhledávače i čtenáři?

Obsahový marketing – nepodceňujte význam copywritingu

Obsahový marketing – nepodceňujte význam copywritingu

Obsahový marketing a hodnota kvalitního obsahu. Tak málo se o nich mluví a přitom jsou tak důležité. I samotné vyhledávače se postupem času zdokonalují v oblasti sémantiky a hodnocení webových stránek podle relevantnosti. Obsahový marketing má své místo v prodejních strategiích mnoha významných firem, přesto však existují také společnosti, které publikovanému obsahu nepřikládají žádnou zvláštní váhu. Proto se v dnešním článku zaměříme na tuto problematiku a vysvětlíme si, jak může kvalitní obsah ve zvýšení zisku pomoci právě vám.

Věta o několika jednoduchých slovech může začít skvělé rande nebo prodat váš produkt. Kontaktujte nás, namícháme vám ta správná slova.

Martin Horák

Generátor náhodných slov pro skupinu D2A

Vytvořme společně něco velkého!

Máte dotaz? Chcete se domluvit na spolupráci nebo se s námi jen seznámit? Zavolejte nám, napište email nebo vyplňte kontaktní formulář.