Chcete šťavnaté texty?

Tvoříme zakázkové texty

Jasné, zajímavé, lákající k nákupu

Jaké texty pro vás napíšeme?

Různé cíle vyžadují různé typy reklamního textu. Jaký potřebujete právě vy?

Texty na web

Web je nejen prezentací samotné firmy, ale i jejích produktů a často i týmu.

Reklamní slogany

Díky údernému a výstižnému sloganu si vaši značku každý jednoduše zapamatuje.

PR texty

PR články jsou perfektní volbou, jak o sobě dát vědět na místech, kam chodí vaši potenciální zákazníci.

Odborné články

Zabýváte se zajímavým oborem, ale není pro vás jednoduché o něm psát? Nechte to na nás.

SEO články

Texty, které se budou líbit nejen čtenářům, ale především Googlu a Seznamu.

normostran odevzdáno

O nás

Textujeme weby, píšeme SEO, odborné a PR články, vymýšlíme slogany a mnoho dalšího, a to ve dvou jazycích ─ češtině a slovenštině.

Díky tomu, že náš tým tvoří více než dvacet copywriterů, může každý psát právě takové téma, které mu je nejbližší a má s ním nejvíce zkušeností. Důležitou součástí týmu jsou také korektoři, kteří v textu nenechají žádnou chybu, překlep ani čárku navíc.

Celý náš tým vede Martin, kterého si oblíbili nejen všichni kopíci, ale také klienti, se kterými komunikuje. Neváhejte se mu ozvat ─ je nenapravitelný optimista a hovor s ním vám zpříjemní minimálně celý den.

  • Texty na web
  • Reklamní slogany
  • PR texty
  • Odborné články
  • SEO články

O textu

Web je místem, kde se s vámi mohou vaši potenciální zákazníci seznámit ─ nenechejte nic náhodě a udělejte dobrý první dojem. Natextujeme homepage, popisky produktů a služeb, sekci O nás, texty tlačítek i všechny ostatní části webu.

Reklamní slogany k webům i reklamě neodmyslitelně patří. Mohou nejen zaujmout nové zákazníky, ale také posílit vztah s těmi stávajícími. Slogan sice tvoří jen pár slov, ale vaši značku může změnit v nezapomenutelnou.

Na rozdíl od reklamních sloganů jsou PR texty delší a mají za úkol zvýšit povědomí o značce a začít budovat vztah se zákazníky. V PR článku můžete informovat o přelomových událostech ve firmě, uvedení nových produktů na trh a dalších aktivitách.

Další samostatnou kapitolou jsou odborné články. Jejich primárních úkolem není přímý prodej, ale zvýšení informovanosti o vašem oboru nebo produktech. Naši copywriteři se pohybují v různých oblastech, takže ať už se jedná o techniku, životní styl, nebo cokoliv jiného, vytvoříme zajímavý text.

Všechny texty optimalizujeme na klíčová slova, nejvíce klíčových slov ale najdete v SEO článcích. SEO texty píšeme tak, aby se zvýšila návštěvnost vašeho webu z organického vyhledávání. Přestože v nich najdete vyšší počet klíčových slov než v ostatních typech textu, nemusíte se bát, že by se nedaly plynule přečíst.

Často kladené otázky

Jsou texty po korekturách?

Ano. Každý text kontrolují naši korektoři, takže se můžete spolehnout na to, že gramatika, pravopis i stylistika budou perfektní.

Kdo vymýšlí klíčová slova?

To záleží na vzájemné domluvě. Klíčová slova nám můžete poskytnout vy. Pokud je ale připravená nemáte, nevadí ─ vypracujeme analýzu klíčových slov, projdeme je společně s vámi a pustíme se do psaní.

Co když budu chtít text upravit?

Žádný problém. Upravíme, doladíme.

Jak se text připravuje?

Poté, co společně s vámi vypracujeme co nejpřesnější zadání, domluvíme se na klíčových slovech, stanovíme termín a vybereme nejvhodnějšího copywritera z našeho týmu. Ten si nastuduje další potřebné informace k tématu a napíše text, který následně předá redaktorovi na obsahovou kontrolu. V dalším kroku text putuje na korektury a pak už rovnou k vám.

Co je to ta normostrana?

Normostrana je text o rozsahu 1800 znaků včetně mezer. Je to jednotka, kterou měříme délku většiny odevzdávaných textů nebo ve které odhadujeme rozsah zadání.

Textujeme o textu

Tipy a zajímavosti ze světa copywritingu

Proč je kvalitní copy důležité

Proč je kvalitní copy důležité

Web nemůže být bez textu. Pokud je text dobrý, naláká zákazníky a přesvědčí je, že právě váš produkt je ten, po kterém tak moc touží nebo ho rovnou potřebují.

Jak si vybrat copywritera na celý život

Jak si vybrat copywritera na celý život

Výběr copywritera je nelehká záležitost. Rozdíl mezi dobrým a špatným copywriterem se projeví velice rychle – ať už na úrovni výsledného textu nebo na celkové formě spolupráce.

10 tipů na dobré copy

10 tipů na dobré copy

Napsat dobrý text občas může být pořádný oříšek. S těmito tipy to už ale bude o poznání jednodušší.

5 nejčastějších typografických chyb

5 nejčastějších typografických chyb

Dobrý text musí splňovat hned několik požadavků. Nejenže musí být obsahově zajímavý, ale neměly by se v něm vyskytovat ani gramatické a pravopisné chyby. Ani to ale nestačí – aby byl text dobře čitelný, měl by splňovat ještě typografická pravidla.

Pár základních pojmů z online marketingu

Pár základních pojmů z online marketingu

Když v SEO použijete správná KW, může se vám snížit CPC a PNO a konverzní poměr se může zvyšovat. Že jsou pro vás některé zkratky z oblasti online marketingu neznámé? Stručné vystvělení několika nejpoužívanějších najdete níže.

SEO copywriting – jak psát tak, aby vás milovaly vyhledávače

SEO copywriting – jak psát tak, aby vás milovaly vyhledávače

Používat klíčová slova v maximálním možné hustotě, přestože to z textu může udělat nečitelný balast? Ne, o tom to není. Samotné SEO má za úkol přivést na váš web co nejvíce zákazníků z přirozeného, tedy organického vyhledávání. Jak psát dle pravidel SEO tak, aby vás milovaly vyhledávače i čtenáři?

Vytvořme spolu něco velkého

Máte dotaz? Chcete se domluvit na spolupráci nebo se s námi jen seznámit? Zavolejte nám, napište email nebo vyplňte kontaktní formulář.

13 + 5 =

Pondělí – pátek, 9:00 – 16:00.

Odpovíme do druhého pracovního dne.