Tvoříme zakázkové texty
Jasné, zajímavé, lákající k nákupu
Jaké texty pro vás napíšeme?
Různé cíle vyžadují různé typy reklamního textu. Jaký potřebujete právě vy?

Texty na web

Reklamní slogany

PR texty

Odborné články

SEO články
normostran odevzdáno
O nás
Textujeme weby, píšeme SEO, odborné a PR články, vymýšlíme slogany a mnoho dalšího, a to ve dvou jazycích ─ češtině a slovenštině.
Díky tomu, že náš tým tvoří více než dvacet copywriterů, může každý psát právě takové téma, které mu je nejbližší a má s ním nejvíce zkušeností. Důležitou součástí týmu jsou také korektoři, kteří v textu nenechají žádnou chybu, překlep ani čárku navíc.
Celý náš tým vede Martin, kterého si oblíbili nejen všichni kopíci, ale také klienti, se kterými komunikuje. Neváhejte se mu ozvat ─ je nenapravitelný optimista a hovor s ním vám zpříjemní minimálně celý den.
- Texty na web
- Reklamní slogany
- PR texty
- Odborné články
- SEO články
O textu
Web je místem, kde se s vámi mohou vaši potenciální zákazníci seznámit ─ nenechejte nic náhodě a udělejte dobrý první dojem. Natextujeme homepage, popisky produktů a služeb, sekci O nás, texty tlačítek i všechny ostatní části webu.
Reklamní slogany k webům i reklamě neodmyslitelně patří. Mohou nejen zaujmout nové zákazníky, ale také posílit vztah s těmi stávajícími. Slogan sice tvoří jen pár slov, ale vaši značku může změnit v nezapomenutelnou.
Na rozdíl od reklamních sloganů jsou PR texty delší a mají za úkol zvýšit povědomí o značce a začít budovat vztah se zákazníky. V PR článku můžete informovat o přelomových událostech ve firmě, uvedení nových produktů na trh a dalších aktivitách.
Další samostatnou kapitolou jsou odborné články. Jejich primárních úkolem není přímý prodej, ale zvýšení informovanosti o vašem oboru nebo produktech. Naši copywriteři se pohybují v různých oblastech, takže ať už se jedná o techniku, životní styl, nebo cokoliv jiného, vytvoříme zajímavý text.
Všechny texty optimalizujeme na klíčová slova, nejvíce klíčových slov ale najdete v SEO článcích. SEO texty píšeme tak, aby se zvýšila návštěvnost vašeho webu z organického vyhledávání. Přestože v nich najdete vyšší počet klíčových slov než v ostatních typech textu, nemusíte se bát, že by se nedaly plynule přečíst.
Často kladené otázky
Jsou texty po korekturách?
Ano. Každý text kontrolují naši korektoři, takže se můžete spolehnout na to, že gramatika, pravopis i stylistika budou perfektní.
Kdo vymýšlí klíčová slova?
To záleží na vzájemné domluvě. Klíčová slova nám můžete poskytnout vy. Pokud je ale připravená nemáte, nevadí ─ vypracujeme analýzu klíčových slov, projdeme je společně s vámi a pustíme se do psaní.
Co když budu chtít text upravit?
Žádný problém. Upravíme, doladíme.
Jak se text připravuje?
Poté, co společně s vámi vypracujeme co nejpřesnější zadání, domluvíme se na klíčových slovech, stanovíme termín a vybereme nejvhodnějšího copywritera z našeho týmu. Ten si nastuduje další potřebné informace k tématu a napíše text, který následně předá redaktorovi na obsahovou kontrolu. V dalším kroku text putuje na korektury a pak už rovnou k vám.
Co je to ta normostrana?
Normostrana je text o rozsahu 1800 znaků včetně mezer. Je to jednotka, kterou měříme délku většiny odevzdávaných textů nebo ve které odhadujeme rozsah zadání.
Textujeme o textu
Tipy a zajímavosti ze světa copywritingu
Obsahový marketing – nepodceňujte význam copywritingu
Obsahový marketing a hodnota kvalitního obsahu. Tak málo se o nich mluví a přitom jsou tak důležité. I samotné vyhledávače se postupem času zdokonalují v oblasti sémantiky a hodnocení webových stránek podle relevantnosti. Obsahový marketing má své místo v prodejních strategiích mnoha významných firem, přesto však existují také společnosti, které publikovanému obsahu nepřikládají žádnou zvláštní váhu. Proto se v dnešním článku zaměříme na tuto problematiku a vysvětlíme si, jak může kvalitní obsah ve zvýšení zisku pomoci právě vám.
Copywriting – tvořte obsah, který návštěvníky zaujme
Kvalitní obsah, který dokáže zaujmout, může výrazně ovlivnit návštěvnost a popularitu vašeho webu. Dobrý copywriting je při tvorbě a optimalizaci úspěšných webových stránek takřka neodmyslitelný. Jedná se o skvělý způsob, jak jednoduše a poutavě představit lidem vaše produkty a služby. Pokud o vlivu copywritingu pochybujete, nechte se o opaku vašeho smýšlení přesvědčit na následujících řádcích.
Ujasněte si cíle a vyzvěte k nim zákazníky – CTA
Mít web bez výzev k akci nemá smysl. Jen si to představte ─ úžasná homepage, díky které budou mít návštěvníci pocit, že konečně našli to, co hledali. Že právě váš produkt je ten, který vyřeší jejich problémy. Že se jejich život může ulehčit.
Tone of voice: pište jazykem svých zákazníků
Online prodej má oproti osobnímu prodeji řadu výhod ─ například to, že můžete oslovit i zákazníky na druhé straně zeměkoule z pohodlí kanceláře. Mnohem hůř se ale buduje důvěra, která je pro zákazníky tak důležitá. Pokud ale nastavíte svůj osobitý tón komunikace a ukážete návštěvníkům svůj charakter, vybudujete si důvěru mnohem jednodušeji.
10 tipů pro skvělý nadpis
Nadpis je jako výkladní skříň. Jen si to představte ─ jdete po městě a najednou vás přes celou ulici oslní třpyt briliantového prstenu v protější výloze. Je tam jen on, krásně nasvětlený, vypadající výjimečně ─ jako by byl jediný svého druhu. Vejdete do prodejny a klidně se může stát, že zjistíte, že to byl jen zirkon a vevnitř jsou desítky dalších, které jsou úplně stejné, ve srovnání s diamanty docela bezcenné, a prodavačka sedí za pokladnou a hraje si s mobilem.
Proč je dvacátý článek na stejné téma těžší než prvních pět dohromady
Copywriter má téma bezvadně nastudované, napsal na něj již několik skvělých článků, ale jeho poslední práce na stejné téma pokulhává? Možná za to může vyčerpané téma. Jaké jsou nebezpeční vyčerpaného tématu a jak se ho vyvarovat?