Chcete šťavnaté texty?

Tvoříme zakázkové texty

Jasné, zajímavé, lákající k nákupu

Jaké texty pro vás napíšeme?

Různé cíle vyžadují různé typy reklamního textu. Jaký potřebujete právě vy?

Texty na web

Web je nejen prezentací samotné firmy, ale i jejích produktů a často i týmu.

Reklamní slogany

Díky údernému a výstižnému sloganu si vaši značku každý jednoduše zapamatuje.

PR texty

PR články jsou perfektní volbou, jak o sobě dát vědět na místech, kam chodí vaši potenciální zákazníci.

Odborné články

Zabýváte se zajímavým oborem, ale není pro vás jednoduché o něm psát? Nechte to na nás.

SEO články

Texty, které se budou líbit nejen čtenářům, ale především Googlu a Seznamu.

normostran odevzdáno

O nás

Textujeme weby, píšeme SEO, odborné a PR články, vymýšlíme slogany a mnoho dalšího, a to ve dvou jazycích ─ češtině a slovenštině.

Díky tomu, že náš tým tvoří více než dvacet copywriterů, může každý psát právě takové téma, které mu je nejbližší a má s ním nejvíce zkušeností. Důležitou součástí týmu jsou také korektoři, kteří v textu nenechají žádnou chybu, překlep ani čárku navíc.

Celý náš tým vede Martin, kterého si oblíbili nejen všichni kopíci, ale také klienti, se kterými komunikuje. Neváhejte se mu ozvat ─ je nenapravitelný optimista a hovor s ním vám zpříjemní minimálně celý den.

  • Texty na web
  • Reklamní slogany
  • PR texty
  • Odborné články
  • SEO články

O textu

Web je místem, kde se s vámi mohou vaši potenciální zákazníci seznámit ─ nenechejte nic náhodě a udělejte dobrý první dojem. Natextujeme homepage, popisky produktů a služeb, sekci O nás, texty tlačítek i všechny ostatní části webu.

Reklamní slogany k webům i reklamě neodmyslitelně patří. Mohou nejen zaujmout nové zákazníky, ale také posílit vztah s těmi stávajícími. Slogan sice tvoří jen pár slov, ale vaši značku může změnit v nezapomenutelnou.

Na rozdíl od reklamních sloganů jsou PR texty delší a mají za úkol zvýšit povědomí o značce a začít budovat vztah se zákazníky. V PR článku můžete informovat o přelomových událostech ve firmě, uvedení nových produktů na trh a dalších aktivitách.

Další samostatnou kapitolou jsou odborné články. Jejich primárních úkolem není přímý prodej, ale zvýšení informovanosti o vašem oboru nebo produktech. Naši copywriteři se pohybují v různých oblastech, takže ať už se jedná o techniku, životní styl, nebo cokoliv jiného, vytvoříme zajímavý text.

Všechny texty optimalizujeme na klíčová slova, nejvíce klíčových slov ale najdete v SEO článcích. SEO texty píšeme tak, aby se zvýšila návštěvnost vašeho webu z organického vyhledávání. Přestože v nich najdete vyšší počet klíčových slov než v ostatních typech textu, nemusíte se bát, že by se nedaly plynule přečíst.

Často kladené otázky

Jsou texty po korekturách?

Ano. Každý text kontrolují naši korektoři, takže se můžete spolehnout na to, že gramatika, pravopis i stylistika budou perfektní.

Kdo vymýšlí klíčová slova?

To záleží na vzájemné domluvě. Klíčová slova nám můžete poskytnout vy. Pokud je ale připravená nemáte, nevadí ─ vypracujeme analýzu klíčových slov, projdeme je společně s vámi a pustíme se do psaní.

Co když budu chtít text upravit?

Žádný problém. Upravíme, doladíme.

Jak se text připravuje?

Poté, co společně s vámi vypracujeme co nejpřesnější zadání, domluvíme se na klíčových slovech, stanovíme termín a vybereme nejvhodnějšího copywritera z našeho týmu. Ten si nastuduje další potřebné informace k tématu a napíše text, který následně předá redaktorovi na obsahovou kontrolu. V dalším kroku text putuje na korektury a pak už rovnou k vám.

Co je to ta normostrana?

Normostrana je text o rozsahu 1800 znaků včetně mezer. Je to jednotka, kterou měříme délku většiny odevzdávaných textů nebo ve které odhadujeme rozsah zadání.

Textujeme o textu

Tipy a zajímavosti ze světa copywritingu

Sekce „O nás“ – jak se vyhnout klišé

Sekce „O nás“ – jak se vyhnout klišé

Nejen skvělé popisky produktů prodávají. Možná byste se divili, kolik návštěvníků webu navštíví sekci O nás. Právě na ní totiž často zjistí, či produkty si vlastně prohlíží, a zda chtějí právě u vaší společnosti nakoupit.

Copywriting – co je to? Jak by to mělo vypadat?

Copywriting – co je to? Jak by to mělo vypadat?

Máte svoji firmu nebo podnikání a rozhodli jste se, že si vytvoříte či zlepšíte webové stránky? Narážíte stále na reklamy nabízející seo copywriting a nevíte, co si pod tím máte představit? Pak je tento článek určen právě pro vás. Řekneme si v něm, co seo copywriting znamená a k čemu by vám mohl být dobrý.

Copywriting – jak by měl vypadat kvalitní článek

Copywriting – jak by měl vypadat kvalitní článek

Při tvorbě článku na webové stránky by se měl textař držet některých pravidel. Copywriting není shodný s tvorbou textu do běžného média – novin, časopisů, atp. Internet je rychlý, kdo zamešká – ztrácí, kdo není kreativní – ztrácí, kdo nezaujme – končí.

Copywriting – jak by měl vypadat kvalitní text?

Copywriting – jak by měl vypadat kvalitní text?

Chcete, aby vám vaše webová přinášela zisk? Určitě ano. A proto je důležité vědět, jak reklamy na internetu fungují, jaké musíte psát texty, aby uživatele zaujaly, jak dosáhnout toho, aby zákazníci vaši stránku našli. S tím vším si umí poradit zkušený copywriter. Co to copywriting přesně znamená? Je to psaní textu, který je co nejlépe uzpůsobený webovému prostředí. Psaní webových textů se v určitých věcech liší od psaní novinových článků, knih nebo reklam do novin apod. V tomto článku si můžete přečíst o hlavních bodech, které jsou důležité pro copywriting.

Co nabízí copywriting a jak jej využít

Co nabízí copywriting a jak jej využít

Co uděláte, když si chcete nechat vytvořit kvalitní reklamu? Objednáte si PR asistenta, grafika a textaře. Co uděláte, když si chcete vytvořit webové stránky nebo je zlepšit tak, aby je našlo více lidí a byly lidem přístupnější? Objednáte si webdesignera a copywritera. A proč potřebujete kvalitní copywriting? To se dozvíte právě v tomto článku.

Vytvořme spolu něco velkého

Máte dotaz? Chcete se domluvit na spolupráci nebo se s námi jen seznámit? Zavolejte nám, napište email nebo vyplňte kontaktní formulář.

4 + 3 =

Pondělí – pátek, 9:00 – 16:00.

Odpovíme do druhého pracovního dne.